Verzenden & retourneren - Fightstyle
Menu
0
Gratis verzending vanaf €50
Persoonlijk advies op maat
30 dagen bedenktijd
Klantenservice 24/7

Verzenden & retourneren

Verzenden

 
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling verzonden wordt?
 
Wij streven ernaar om elke bestelling die voor 17.00 uur bij ons wordt geplaatst dezelfde dag nog te verzenden. Wel vragen we je om rekening te houden met maximaal 1-4 werkdagen. Bij een langere verzendtijd informeren we je altijd hierover per e-mail. Voor meer informatie over de actuele verzendtijd van jouw product kun je bij het betreffende product kijken. Let erop dat je de juiste maat hebt aangevinkt wanneer je hiernaar kijkt.
 
Welke vervoerder gebruiken jullie?
 
Wij verzenden onze bestellingen via DHL en PostNL.
 
Welke verzendkosten rekenen jullie?
 
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €5,00 voor bestellingen onder €50,00. Bestellingen boven €50,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €9,00 voor bestellingen tot €100,00. Boven €100,00 verzenden wij gratis. De tarieven voor overige landen worden zichtbaar tijdens het afronden van de bestelling in stap twee.
 
Naar welke landen verzenden jullie?
 
Wij verzenden naar de volgende landen:
 
 België Hongarije Monaco Slovenië
 Brazilië Ierland Nederland Slowakije
 Bulgarije Italië Nieuw-Zeeland Spanje
 Canada Japan Noorwegen Tsjechië
 Cyprus Kroatië Oostenrijk Turkije
 Denemarken Letland Polen Verenigd Koninkrijk
 Duitsland Litouwen Portugal VEA
 Estland Luxemburg Roemenië Verenigde Staten
 Finland Malta San Marino Zweden
 Frankrijk Marokko Singapore Zwitserland
 Griekenland   
 
Staat jouw land er niet tussen? Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier en wij kijken graag naar de mogelijkheden met je.
 
Kan ik mijn bestelling volgen?
 
Zodra we jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin een link om het pakket te kunnen volgen. Wanneer je deze na 4 dagen nog niet hebt mogen ontvangen adviseren wij je om te kijken in de map ongewenste e-mail of spam folder. Heb je ook hier geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
 
Wordt mijn bestelling ook op zaterdag bezorgd?
 
Voor de meeste bestellingen maken wij gebruik van DHL. Zij bezorgen ook op zaterdag. Grote bestellingen zoals bokszakken worden met een andere vervoerder verzonden welk niet op zaterdag bezorgd. Voor meer informatie kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
 
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?
 
We adviseren je om altijd eerst in de brievenbus te kijken of het pakket daar bezorgd is of dat de bezorger een notificatie heeft achtergelaten over waar het pakket zich bevindt. Is dit niet het geval dan kun je bij jouw naaste buren aanbellen om te kijken of het pakket daar is bezorgd. Helaas gebeurd het soms dat de bezorger het pakket bij de buren bezorgd, maar hier geen notificatie over achterlaat. Ook wij vinden dit heel vervelend.
 
Mocht je hier nog niet mee geholpen zijn dan kun je het beste direct contact opnemen met DHL of PostNL, afhankelijk van de vervoerder voor jouw pakket. De klantenservice van DHL kun je bereiken via 0900 222 2120 en PostNL via deze link. Na een aantal vragen verbinden zij je vervolgens door met een medewerker.
 
Mocht je om wat voor reden dan ook geen contact op wensen te nemen met onze vervoerder of mocht je er na bovenstaand niet uit komen dan kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. Graag vragen we je om in de correspondentie jouw bestelnummer en probleem te vermelden.
 
Mijn bestelling is retour gestuurd zonder dat ik deze heb ontvangen. Wat kan ik nu doen?
 
Vervelend! Wanneer dit gebeurd willen we je vragen om contact met ons op te nemen. Wij gaan dan met je mee kijken om te zien waar het verkeerd is gegaan. Het kan bijvoorbeeld gebeuren dat je tijdens de bestelling het adres verkeerd hebt ingevoerd of dat het pakket geweigerd wordt door een gezinslid.
 
Vervolgens kunnen we de bestelling opnieuw naar je verzenden indien dit gewenst is. Hier zitten wel kosten aan verbonden. Voor een zending die retour wordt gestuurd moeten wij €8,50 betalen. Indien de fout bij de klant ligt berekenen we deze kosten door. Daarnaast worden de verzendkosten opnieuw in rekening gebracht. Deze berekenen we gedeeltelijk aan je door á €5,00.
 
Omdat we begrijpen dat deze kosten voor niemand leuk zijn ontvang je van ons een persoonlijke kortingscode voor €8,50. Deze kun je bij jouw volgende bestelling inwisselen. De code blijft 3 maanden lang geldig.
 

 

Retourneren

 
Mag ik mijn bestelling retourneren?
 
Indien jouw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet mag deze geretourneerd worden:
  • De bestelling is minder dan 30 dagen geleden verzonden.
  • De verpakking is nog intact.
  • Het product verkeerd in nieuwstaat.
  • Het product valt niet in één van de volgende categorieën: bandages of bitjes.
*Let op: wij dienen binnen 30 dagen na verzending het artikel weer retour te hebben ontvangen. Anders kunnen wij de retour helaas niet in behandeling nemen.
 
Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
 
Je dient het product(en) dat je wenst te retourneren eerst aan te melden in jouw account. Dit doe je door in te loggen in jouw account. Je komt dan op jouw account dashboard terecht. Links zie je onder mijn account  mijn bestellingen staan. Deze klik je aan. Vervolgens zoek je de bestelling op waar het om gaat en klik je rechts op bekijken. Je komt dan in de bestelling terecht. Rechtsonder zie je twee mogelijkheden: Artikel retourneren en Opnieuw bestellen. Kies hier voor Artikel retourneren. Op het volgende scherm kun je aangeven wat je wenst te retourneren en waarom. Deze vul je helemaal in en daarna klik je op verstuur. De retour is nu aangemeld.
 
Mocht je bij het plaatsen van de bestelling geen account hebben aangemaakt dan kun je dit achteraf alsnog doen. Je doet dit door op onze website een account aan te maken met dezelfde gegevens waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Deze wordt dan automatisch aan jouw account gekoppeld.
 
Nadat je de retour hebt aangemeld kun je deze in dezelfde verpakking terug sturen naar onderstaand adres. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Graag vragen wij je om een kopie van de factuur bij te voegen, zodat we de zending naar jou kunnen herleiden.
 
Fightstyle Retourservice
Dedemsvaartweg 1323
2545 DZ Den Haag
 
Let op: retouren die niet zijn aangemeld kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
 
Kan ik mijn bestelling retourneren zonder account?
 
Wij kunnen helaas geen retouren verwerken die niet bij ons zijn aangemeld. Wanneer je bij het plaatsen van jouw bestelling geen account hebt aangemaakt kun je dit wanneer je de producten wenst te retourneren alsnog doen. Je kunt bij ons op de website een account aanmaken met dezelfde gegevens waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bestelling wordt dan automatisch gekoppeld aan jouw account.
 
Waarom heb ik geen volledige terugbetaling ontvangen voor mijn artikelen?
 
Wanneer je een bestelling van boven de €50,00 bij ons plaatst hebben wij de verzendkosten op ons genomen. Deze verzendkosten verrekenen wij met jouw terugbetaling wanneer je ervoor kiest om de artikelen te retourneren. 
 

Is jouw nog vraag niet beantwoord? Bekijk onze FAQ voor veelgestelde vragen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis