Klantenservice - Fightstyle
Menu
0
Gratis verzending vanaf €50
Persoonlijk advies op maat
30 dagen bedenktijd
Klantenservice 24/7

Klantenservice

Fightstyle

Stationsweg 27A

2675AM, Honselersdijk

The Netherlands

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Verzenden
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling verzonden wordt?
Wij hanteren drie verschillende verzendtijden voor onze producten:
 
  1. Voor 23.59 uur besteld = volgende werkdag in huis
  2. Voor 16.00 uur besteld = vandaag verzonden
  3. 2-4 werkdagen verwerkingstijd
Wanneer je ervoor kiest om jouw bestelling bij een servicepunt te laten bezorgen valt de verzendtijd altijd in de 2e of 3e categorie.
 
Bij een langere verzendtijd informeren we je altijd hierover per e-mail. Voor meer informatie over de actuele verzendtijd van jouw product kun je bij het betreffende product kijken. Let erop dat je de juiste maat hebt aangevinkt wanneer je hiernaar kijkt.
Welke vervoerder gebruiken jullie?
Wij verzenden onze bestellingen via Trunkrs, DPD en PostNL.
Welke verzendkosten rekenen jullie?
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €4,95 voor bestellingen onder €50,00. Bestellingen boven €50,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €8,95 voor bestellingen tot €100,00. Boven €100,00 verzenden wij gratis. De tarieven voor overige landen worden zichtbaar tijdens het afronden van de bestelling in stap twee.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de volgende landen:
 
 België Hongarije Monaco Slovenië
 Brazilië Ierland Nederland Slowakije
 Bulgarije Italië Nieuw-Zeeland Spanje
 Canada Japan Noorwegen Tsjechië
 Cyprus Kroatië Oostenrijk Turkije
 Denemarken Letland Polen Verenigd Koninkrijk
 Duitsland Litouwen Portugal VEA
 Estland Luxemburg Roemenië Verenigde Staten
 Finland Malta San Marino Zweden
 Frankrijk Marokko Singapore Zwitserland
 Griekenland   
 
Staat jouw land er niet tussen? Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier en wij kijken graag naar de mogelijkheden met je.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin een link om het pakket te kunnen volgen. Wanneer je deze na 4 werkdagen nog niet hebt mogen ontvangen adviseren wij je om te kijken in de map ongewenste e-mail of spam folder. Heb je ook hier geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
Wordt mijn bestelling ook op zaterdag bezorgd?
Voor de meeste bestellingen maken wij gebruik van Trunkrs en DPD. Trunkrs bezorgt alleen op werkdagen, maar DPD bezorgt wel op zaterdag. Grote bestellingen zoals bokszakken worden met een andere vervoerder verzonden welk niet op zaterdag bezorgd. Voor meer informatie kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?
We adviseren je om altijd eerst in de brievenbus te kijken of het pakket daar bezorgd is of dat de bezorger een notificatie heeft achtergelaten over waar het pakket zich bevindt. Is dit niet het geval dan kun je bij jouw naaste buren aanbellen om te kijken of het pakket daar is bezorgd. Helaas gebeurd het soms dat de bezorger het pakket bij de buren bezorgd, maar hier geen notificatie over achterlaat. Ook wij vinden dit heel vervelend.
 
Mocht je hier nog niet mee geholpen zijn dan kun je het beste direct contact opnemen met Trunkrs, DPD of PostNL, afhankelijk van de vervoerder voor jouw pakket. De klantenservice van Trunkrs kun je bereiken via Trunkrs Klantenservice, DPD via 085 0022222 en PostNL via deze link. Na een aantal vragen verbinden zij je vervolgens door met een medewerker.
 
Mocht je om wat voor reden dan ook geen contact op wensen te nemen met onze vervoerder of mocht je er na bovenstaand niet uit komen dan kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. Graag vragen we je om in de correspondentie jouw bestelnummer en probleem te vermelden.
Retourneren
Rekenen jullie retourkosten?

Wij brengen €6,95 retourkosten in rekening voor bestellingen uit Nederland, België en Duitsland. Retourkosten voor overige landen zijn hetzelfde als de verzendkosten. Deze kosten zullen automatisch worden verrekend met jouw terugbetaling.

Mag ik mijn bestelling retourneren?
Indien jouw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet mag deze geretourneerd worden:
 
  • Je hebt de bestelling minder dan 30 dagen geleden ontvangen.
  • De verpakking is nog intact en kaartjes zijn aangehecht.
  • Het product verkeerd in nieuwstaat.
 
Let op: gebitsbeschermers en kruisbeschermers kunnen wegens hygiënische redenen niet worden geretourneerd. Verder mogen bandages alleen worden geretourneerd wanneer deze nog ongeopend in de verpakking zitten.
 
Mocht je bovenstaande producten toch naar ons retourneren dan kunnen we je hiervoor helaas niet crediteren. We brengen je hierover per e-mail op de hoogte en geven je de mogelijkheid om de producten opnieuw te ontvangen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
 
Bestellingen kunnen tot 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Wanneer een retour na meer dan 30 dagen bij ons binnenkomt in het magazijn kunnen we jouw bestelling niet meer in behandeling nemen. We brengen je hierover per e-mail op de hoogte en geven je de mogelijkheid om de producten opnieuw te ontvangen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
 
Voor producten die beschadigd, gebruikt, niet in de originele verpakking, met losse kaartjes worden geretourneerd behouden wij het recht om het aankoopbedrag niet of slechts voor een deel te retourneren. Ook hierover stellen wij je per e-mail op de hoogte.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw bestelling eenvoudig retourneren via ons retourportaal. Klik hier om jouw aanvraag te starten. Nadat de aanvraag is afgerond kun je de producten in dezelfde verpakking naar ons retourneren. De kosten hiervoor zijn €6,95. Dit bedrag wordt automatisch verrekend met jouw terugbetaling. 
Waarom heb ik geen volledige terugbetaling ontvangen voor mijn artikelen?
Wij brengen €6,95 retourkosten in rekening voor bestellingen uit Nederland, België en Duitsland. Retourkosten voor overige landen zijn hetzelfde als de verzendkosten. Deze kosten zullen automatisch worden verrekend met jouw terugbetaling.
Ruilen
Mag ik mijn bestelling ruilen?
Helaas kan ons systeem ruilen niet verwerken. Retourneer in plaats daarvan het artikel wat je niet wilt hebben. Wij zullen dit aan je crediteren en jij kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel dat je wenst te hebben. 
 
Als je een artikel hebt gekocht met een kortingscode en deze is niet meer geldig, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen er voor dat je een persoonlijke code krijgt die je kunt gebruiken voor de nieuwe bestelling.
Bestellingen
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer jouw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk om deze te annuleren. Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via onze live chat. Deze is van maandag t/m zaterdag geopend tussen 09.00 - 20.00 uur. Mocht je buiten deze tijden een bestelling wensen te annuleren dan kun je hiervoor bovenstaand contactformulier gebruiken. We kunnen geen garanties afgeven, maar we doen ons best!
Ik heb een pre order geplaatst, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Hoe kan dit?
Wanneer je een pre order bij ons plaatst voor een uitverkocht artikel geven wij een verwachte leverdatum aan. Aangezien het hier om een verwachting gaat kan het zijn dat deze datum wijzigt. We updaten dit altijd in de tekst bij het artikel. We adviseren je om de actuele leverdatum hier op te zoeken. Is deze onveranderd en inmiddels verstreken? Neem dan contact met ons op via bovenstaand contactformulier.
Mijn bestelling is retour gestuurd zonder dat ik deze heb ontvangen. Wat nu?
Een bestelling kan om verschillende redenen retour worden gestuurd naar ons. De meest voorkomende zijn:
 
  • Een pakket wordt geweigerd aan de deur.
  • Het adres is onjuist.
  • Het pakket is afgeleverd op een servicepunt en nooit opgehaald.
 
Aan deze retourzending zitten kosten verbonden. Voor elke bestelling die op deze manier retour komt bij ons betalen wij €8,50 aan onze vervoerder. Wanneer we een bestelling retour krijgen zonder dat deze door jou is ontvangen nemen we altijd contact met je op om te vragen of je de bestelling nogmaals wenst te ontvangen. Vervolgens gaan we kijken waar het door komt dat de bestelling retour is gestuurd. Wanneer de fout bij ons of onze vervoerder ligt nemen wij deze kosten op ons en versturen we de bestelling kosteloos opnieuw naar je op. Echter wanneer de fout bij jou ligt berekenen we de gemaakte kosten door. Wanneer je de bestelling niet opnieuw wenst te ontvangen trekken we de kosten af van het te crediteren bedrag en wanneer je de bestelling wel opnieuw wenst te ontvangen dien je eerst de retour- en verzendkosten te betalen voor we de bestelling opnieuw naar je versturen.
Garantie
Krijg ik garantie over de producten die ik bij jullie bestel?
Op al onze producten krijg je van ons 1 jaar garantie op productiefouten. Wanneer we vastgesteld hebben dat het om een productiefout gaat zullen wij dit product vervangen voor een nieuw product. Mocht dit niet mogelijk zijn, omdat het product niet leverbaar is of wegens andere redenen, dan zullen we het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening.
Mijn product is stuk gegaan, wat moet ik nu doen?
Wanneer jouw product binnen een jaar na aankoop kapot is gegaan kun je hierover contact met ons opnemen via bovenstaand contactformulier. Belangrijk is dat je in jouw e-mail het bestelnummer vermeldt samen met het defect. Om het proces te bespoedigen adviseren we om direct foto's mee te sturen. Het is belangrijk dat op deze foto's ook duidelijk te zien is om welk product en welk merk het gaat.
 
Let op: de garantie is enkel geldig op productiefouten.
Webshop
Waarom zijn jullie telefonisch niet bereikbaar?

Op dit moment is het niet haalbaar voor ons om telefonisch bereikbaar te zijn. We hopen deze mogelijkheid halverwege 2022 aan te kunnen bieden. Tot die tijd kun je ons van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 - 20.00 uur bereiken via onze live chat voor al jouw vragen. Ook kun je ons op elk moment van de dag een bericht sturen via Instagram. Daarnaast kun je het contactformulier op onze website invullen of ons een e-mail sturen. We streven ernaar om je binnen één werkdag van een antwoord te voorzien. 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Je kunt bij ons betalen met:
  • iDeal
  • PayPal
  • Klarna
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Maestro
  • ING Home'Pay
  • Bancontact / Mister Cash
  • KBC
  • Belfius
  • Cartes Bancaires
  • EPS
  • Giropay
  • Bankoverschrijving
Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen worden getoond inclusief 21% BTW. 

Hoe kan ik een bestelling bij jullie plaatsen?
Volg het stappenplan hieronder:
  • Kies de producten uit die je wilt hebben en plaats ze in jouw winkelwagen. 
  • Klik op jouw winkelwagen rechtsboven en kies voor bestelling afronden.
  • Vervolgens kies je voor één van deze opties: 1. Inloggen 2. Afrekenen als gast 3. Registreren
  • In het volgende veld vul je alle benodigde gegevens in.
  • Hierna klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Kies de gewenste verzendmethode en klik weer rechtsonder op volgende stap.
  • Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode en klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Check of jouw bestelling klopt en kies rechtsonder voor kopen.
  • Hierna dien je de instructies op te volgen van de door jouw gekozen betalingsprovider.
  • Is de betaling gelukt? Dan is je bestelling geslaagd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Tip: heb je deze niet gekregen? Check dan ook even je spamfolder of map met ongewenste e-mail.

Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.

Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Helaas komen onze e-mails regelmatig in de map ongewenste e-mail of spam folder terecht. We adviseren je dan ook om eerst in deze mappen te kijken. Heb je ook hier geen bericht van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
Sportscholen & Personal Trainers
Ik heb een sportschool. Mag ik bij jullie inkopen?
Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen dan jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.
Ik ben een personal trainer. Mag ik bij jullie inkopen?

Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen dan jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.

Producten
Ik twijfel over welke maat ik nodig heb, wat moet ik nu doen?
We streven ernaar om voor elk product een maattabel te hebben. Deze kun je terug vinden bij het product zelf of de footer van onze website. Wanneer er voor jouw product geen maattabel is of wanneer je na het zien van de maattabel twijfelt of advies wilt kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Het product wat ik wil hebben is uitverkocht, wat nu?
Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier. Wij gaan dan voor je aan de slag om te kijken of we het product nog voor je kunnen bestellen. 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.