Klantenservice - Fightstyle
Menu
0
Gratis verzending vanaf €50
Persoonlijk advies op maat
30 dagen bedenktijd
Klantenservice 24/7

Klantenservice

Fightstyle

Dedemsvaartweg 1323

2545DZ, The Hague

The Netherlands

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Verzenden
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling verzonden wordt?
Wij streven ernaar om elke bestelling die voor 17.00 uur bij ons wordt geplaatst dezelfde dag nog te verzenden. Wel vragen we je om rekening te houden met maximaal 1-4 werkdagen. Bij een langere verzendtijd informeren we je altijd hierover per e-mail. Voor meer informatie over de actuele verzendtijd van jouw product kun je bij het betreffende product kijken. Let erop dat je de juiste maat hebt aangevinkt wanneer je hiernaar kijkt.
Welke verzender gebruiken jullie?
Wij verzenden onze bestellingen via DHL en PostNL.
Welke verzendkosten rekenen jullie?
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €5,00 voor bestellingen onder €50,00. Bestellingen boven €50,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €9,00 voor bestellingen tot €100,00. Boven €100,00 verzenden wij gratis. De tarieven voor overige landen worden zichtbaar tijdens het afronden van de bestelling in stap twee.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de volgende landen:
  • België
  • Brazilië
  • Bulgarije
  • Canada
  • Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Japan
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Marokko
  • Monaco
  • Nederland
  • Nieuw-Zeeland
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • San Marino
  • Singapore
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Turkije
  • Verenigd Koninkrijk
  • Verenigde Arabische Emiraten
  • Verenigde Staten
  • Zweden
  • Zwitserland
Staat jouw land er niet tussen? Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier en wij kijken graag naar de mogelijkheden met je.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin een link om het pakket te kunnen volgen. Wanneer je deze na 4 dagen nog niet hebt mogen ontvangen adviseren wij je om te kijken in de map ongewenste e-mail of spam folder. Heb je ook hier geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
Wordt mijn bestelling ook op zaterdag bezorgd?
Voor de meeste bestellingen maken wij gebruik van DHL. Zij bezorgen ook op zaterdag. Grote bestellingen zoals bokszakken worden met een andere vervoerder verzonden welk niet op zaterdag bezorgd. Voor meer informatie kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?
We adviseren je om altijd eerst in de brievenbus te kijken of het pakket daar bezorgd is of dat de bezorger een notificatie heeft achtergelaten over waar het pakket zich bevindt. Is dit niet het geval dan kun je bij jouw naaste buren aanbellen om te kijken of het pakket daar is bezorgd. Helaas gebeurd het soms dat de bezorger het pakket bij de buren bezorgd, maar hier geen notificatie over achterlaat. Ook wij vinden dit heel vervelend.
 
Mocht je hier nog niet mee geholpen zijn dan kun je het beste direct contact opnemen met DHL of PostNL, afhankelijk van de vervoerder voor jouw pakket. De klantenservice van DHL kun je bereiken via 0900 222 2120 en PostNL via deze link. Na een aantal vragen verbinden zij je vervolgens door met een medewerker.
 
Mocht je om wat voor reden dan ook geen contact op wensen te nemen met onze vervoerder of mocht je er na bovenstaand niet uit komen dan kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. Graag vragen we je om in de correspondentie jouw bestelnummer en probleem te vermelden.
Retourneren
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Indien jouw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet mag deze geretourneerd worden:
  • De bestelling is minder dan 30 dagen geleden verzonden.
  • De verpakking is nog intact.
  • Het product verkeerd in nieuwstaat.
  • Het product valt niet in één van de volgende categorieën: bandage, bitjes, kruisbescherming.
*Let op: wij dienen binnen 30 dagen na verzending het artikel weer retour te hebben ontvangen. Anders kunnen wij de retour helaas niet in behandeling nemen.
Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
Je dient het product(en) dat je wenst te retourneren eerst aan te melden in jouw account. Dit doe je door in te loggen in jouw account. Je komt dan op jouw account dashboard terecht. Links zie je onder mijn account  mijn bestellingen staan. Deze klik je aan. Vervolgens zoek je de bestelling op waar het om gaat en klik je rechts op bekijken. Je komt dan in de bestelling terecht. Rechtsonder zie je twee mogelijkheden: Artikel retourneren en Opnieuw bestellen. Kies hier voor Artikel retourneren. Op het volgende scherm kun je aangeven wat je wenst te retourneren en waarom. Deze vul je helemaal in en daarna klik je op verstuur. De retour is nu aangemeld.
 
Mocht je bij het plaatsen van de bestelling geen account hebben aangemaakt dan kun je dit achteraf alsnog doen. Je doet dit door op onze website een account aan te maken met dezelfde gegevens waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Deze wordt dan automatisch aan jouw account gekoppeld.
 
Nadat je de retour hebt aangemeld kun je deze in dezelfde verpakking terug sturen naar onderstaand adres. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Graag vragen wij je om een kopie van de factuur bij te voegen, zodat we de zending naar jou kunnen herleiden.
 
Fightstyle Retourservice
Dedemsvaartweg 1323
2545 DZ Den Haag
 
Let op: retouren die niet zijn aangemeld kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Kan ik mijn bestelling retourneren zonder account?
Wij kunnen helaas geen retouren verwerken die niet bij ons zijn aangemeld. Wanneer je bij het plaatsen van jouw bestelling geen account hebt aangemaakt kun je dit wanneer je de producten wenst te retourneren alsnog doen. Je kunt bij ons op de website een account aanmaken met dezelfde gegevens waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bestelling wordt dan automatisch gekoppeld aan jouw account.
Waarom heb ik geen volledige terugbetaling ontvangen voor mijn artikelen?

Wanneer je een bestelling van boven de €50,00 bij ons plaatst hebben wij de verzendkosten op ons genomen. Deze verzendkosten verrekenen wij met jouw terugbetaling wanneer je ervoor kiest om de artikelen te retourneren. 

Ruilen
Mag ik mijn bestelling ruilen?
Helaas kan ons systeem ruilen niet verwerken. Retourneer in plaats daarvan het artikel wat je niet wilt hebben. Wij zullen dit aan je crediteren en jij kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel dat je wenst te hebben. 
 
Als je een artikel hebt gekocht met een kortingscode en deze is niet meer geldig, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen er voor dat je een persoonlijke code krijgt die je kunt gebruiken voor de nieuwe bestelling.
Garantie
Krijg ik garantie over de producten die ik bij jullie bestel?
Op al onze producten krijg je van ons 1 jaar garantie op productiefouten. Wanneer we vastgesteld hebben dat het om een productiefout gaat zullen wij dit product vervangen voor een nieuw product. Mocht dit niet mogelijk zijn, omdat het product niet leverbaar is of wegens andere redenen, dan zullen we het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening.
Mijn product is stuk gegaan, wat moet ik nu doen?
Wanneer jouw product binnen een jaar na aankoop kapot is gegaan kun je hierover contact met ons opnemen via bovenstaand contactformulier. Belangrijk is dat je in jouw e-mail het bestelnummer vermeldt samen met het defect. Om het proces te bespoedigen adviseren we om direct foto's mee te sturen. Het is belangrijk dat op deze foto's ook duidelijk te zien is om welk product en welk merk het gaat.
 
Let op: de garantie is enkel geldig op productiefouten.
Webshop
Waarom zijn jullie telefonisch niet bereikbaar?

Op dit moment is het niet haalbaar voor ons om telefonisch bereikbaar te zijn. We hopen deze mogelijkheid voor het einde van 2021 aan te kunnen bieden. Tot die tijd kun je dagelijks tussen 09.00 - 21.00 uur terecht op onze live chat voor al jouw vragen. Ook kun je ons op elk moment van de dag een bericht sturen via Instagram of Facebook. Daarnaast kun je het contactformulier op onze website invullen of ons een e-mail sturen. We streven ernaar om je binnen één werkdag van een antwoord te voorzien. 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Je kunt bij ons betalen met:
  • iDeal
  • PayPal
  • Klarna
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Maestro
  • ING Home'Pay
  • Bancontact / Mister Cash
  • KBC
  • Belfius
  • Cartes Bancaires
  • EPS
  • Giropay
  • Bankoverschrijving
Wat is jullie IBAN nummer?

Ons IBAN nummer is NL73 INGB 0009 3046 92 t.a.v. R&R Fights.

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen worden getoond inclusief 21% BTW. 

Hoe kan ik een bestelling bij jullie plaatsen?
Volg het stappenplan hieronder:
  • Kies de producten uit die je wilt hebben en plaats ze in jouw winkelwagen. 
  • Klik op jouw winkelwagen rechtsboven en kies voor bestelling afronden.
  • Vervolgens kies je voor één van deze opties: 1. Inloggen 2. Afrekenen als gast 3. Registreren
  • In het volgende veld vul je alle benodigde gegevens in.
  • Hierna klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Kies de gewenste verzendmethode en klik weer rechtsonder op volgende stap.
  • Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode en klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Check of jouw bestelling klopt en kies rechtsonder voor kopen.
  • Hierna dien je de instructies op te volgen van de door jouw gekozen betalingsprovider.
  • Is de betaling gelukt? Dan is je bestelling geslaagd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Tip: heb je deze niet gekregen? Check dan ook even je spamfolder of map met ongewenste e-mail.

Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.

Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Helaas komen onze e-mails regelmatig in de map ongewenste e-mail of spam folder terecht. We adviseren je dan ook om eerst in deze mappen te kijken. Heb je ook hier geen bericht van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
Sportscholen & Personal Trainers
Ik heb een sportschool. Kan ik bij jullie inkopen?
Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen vervolgens jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.
Ik ben een personal trainer. Kan ik bij jullie inkopen?

Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen vervolgens jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.

Producten
Ik twijfel over welke maat ik nodig heb, wat moet ik nu doen?
We streven ernaar om voor elk product een maattabel te hebben. Deze kun je terug vinden bij het product zelf en in de footer van onze website. Wanneer er voor jouw product geen maattabel is of wanneer je na het zien van de maattabel twijfelt of advies wilt kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Het product wat ik wil hebben is uitverkocht, wat nu?
Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier. Wij gaan dan voor je aan de slag om te kijken of we het product nog voor je kunnen bestellen. 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.